ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

اولادقباد: سلامت بسیاری از کارگران و کارمندان در معرض خطر است

  • کد خبر: ۲۰۳۲۳
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
اولادقباد: سلامت بسیاری از کارگران و کارمندان در معرض خطر است
نماینده مردم تهران در مجلس از بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادی انتقاد کرد و گفت: آیا کارمندان و کارگران رویین تن هستند؟

به گزارش شهرآرانیوز، فریده اولادقباد اظهار کرد: چرا تصمیمات چندگانه درباره ساعت کاری ادارات گرفته می‌شود؟ مگر بنا بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا که هدف اصلی آن پیشگیری و کنترل این بیماری و صیانت از جان افراد است برای کاهش ساعت اداری تصمیم گرفته نشده بود، پس چرا این کاهش ساعت کاری برای کارگران و کارمندان اجرایی نشد؟

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: آیا کارمندان و کارگران رویین تن هستند؟ مگر این امکان وجود ندارد که این افراد برای خانواده‌هایشان ناقل ویروس شوند؟ درخواست ما این است در مواردی که امکان دورکاری و یا شیفتی شدن ادارات هست این کار انجام شود و در غیر این صورت نسبت به کاهش ساعت کاری ادارات اقدام شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: بسیاری از کارگران و کارمندان سلامتشان در معرض خطر است، چه نهادی پاسخگوی آنها خواهد بود؟ همچنین این سوال وجود دارد که آیا برای ضدعفونی کردن محل کار کارمندان و کارگران که می‌تواند آلودگی زیادی داشته باشد فکری شده است؟

اولادقباد در پایان ضمن قدردانی از کادر پزشکی، پرستاری و بهداشت و درمان برای انجام رسالت خطیر خود در این موقعیت همچنین خواستار ارائه گزارشی درباره میزان تجهیزات در اختیار بیمارستان‌ها برای مقابله با کرونا شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->